http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=493 Ingen som vet när vi får market förrutom google så du får gott vänta som vi alla andra.
Vad menar du med senaste hero romen? Om du vill köra "hero" på din magic så kika en gång till på adressen som jag gav. Den innehåller information om olika roms samt en väldig massa olika "hero" roms det är bara att välja och vraka.
Jag kör med TheNano och är väldigt nöjd... tills HTC släpper sin uppdatering med SENSE till Magicen kommer jag nog inte att byta... alla andra Hero romar är näst intill likadanna, eller de skiljer sig inte mycket, så...
TheNano körde jag förut och då krångla den med minneskortet hela tiden . klaga på att jag tog ut minneskortet utan att jag hade gjort det. .. men nu kör jag något som heter Hofo v10 rom. men är rätt nöjd men den men saknar hero roms och att man saknar svenska språket på den man kör nu. Är det bara TheNano roms som e på svenska? Mvh Micke
alla som har "custom locale" har väl svenska som man kan välja... konstigt i varje fall det där med minneskortet, har aldrigt upplevt det själv.
mm men jag har hört att en del har haft problem med den romen eller om det e hero kärnan eller va det heter som krånglar.. men känner du till någon mer rom som har "custom locale"??
tyvärr så kommer jag inte ihåg... har för mig att MyHero också har det, men är inte säker, det var rätt länge sedan jag bytte rom, så sorry... har läst någonstans att man kan tanka ner custom locale från market, men jag hittar det inte.