Några problem med Spotify

Diskussion i 'Frågor och support' startad av rossen, 24 jan 2013.

1. rossen

rossen Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

SGS2 med senaste uppdateringarna, Nova Launcher.

Jag har tre stora problem med Spotify som gör det helt oanvändbart.
    Nr1: Appen tokvägrar spela nästa låt i listan, måste gå in i appen och trycka på nästa låt knappen manuellt.

Nr2: Hela tiden flashar ett felmeddelande "The track is not available", detta dyker upp i samband med att nr1 inträffar, meddelandet fortsätter flasha tills jag dödar spotify, vilket jag måste göra med advanced task manager eller liknande.

Nr3: Jag vet inte om det är ett fel eller en feature men jag verkar inte kunna stänga av spotify genom att gå bakåt med knappen eller via hemknappen (vilket jag vet inte SKA stänga av apparna), hittar inte heller en menyknapp där alternativet avsluta finns.

Problemen började visa sig i somras när telefonen agerade musikspelare under en ruggigt intensiv arbetsvecka, ett flertal ominstallationer har inte löst problemet. Det jag INTE brytt mig om att testa är en fabriksåterställning, orkar inte rodda med det förens det kan konstateras att det kan lösa problemen. Dessutom ska ny telefon köpas så snart GN4 är åter i lager i UK.

tack på förhand!

2. dannyh

dannyh Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    86

MINA ENHETER

Låtarna som inte är available, streamar du dem eller är det nedladdade spellistor?

3. rossen

rossen Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

Testade nu och det gäller bara vid streaming.