Några snabba frågor

Discussion in 'Galaxy S' started by Emile, Sep 9, 2010.

1. Emile

Emile Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Hej hej!
    Jag har nyligen fått min Galaxy och det är några småfrågor jag undrar över som jag tänkte passa på att fråga, annars fungerar allt som smort!

1. Hur tar man bort applikationer? :S

2. När jag pratar i telefonen med någon vill telefonen gärna stängas av, troligen trycker jag på "no" mitt i samtalet, har väldigt lätt för det. Kan man typ göra det svårare på något sätt att klicka bort, så att jag inte stänger av luren i öronen på folk eller måste jag lära mig hålla den riktigt bara?

2. 112

112 Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

1. Meny -> redigera i appvyn

3. spionas

spionas Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

1. De app:ar du laddat ner genom Market tar du också bort genom Market.
    Gå in på market - hämtningar - klicka på den app du vill avlägsna och välj avinstallera.

2. Har svårt och tro att du lyckas komma åt "no-knappen" under samtal då skärmen inte är aktiv då du håller telefonen mot örat. (Detta är bara vad jag tror...)
    Har du tele2 som operatör kan du ta och titta i nedanstående tråd då somliga av deras kunder tycks drabbas av avbrutna samtal.

https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=14562

Last edited: Sep 9, 2010
  4. qwas00

qwas00 Adult Droid Medlem

MINA ENHETER

2. Stäng av skärmen? Borde funka, då borde du inte kunna komma åt några knappar av misstag

5. arono

arono Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

2. är lite konstigt för det finns ju en sensor som stänger av touchen och skärmen under samtal när telefonen är tillräckligt nära huvudet. Försök trycka på knapplås-knappen vid samtal. Eller så kan du ju testringa till nån, kolla på telefonen och dra ett finger över. Då kommer du hitta vart den dära sensorn sitter som gör skärmen svart.