Nån rom med stöd för flera exchange-konton?

Diskussion i 'Desire - Allmänt' startad av rcy, 19 jan 2011.

1. rcy

rcy Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tjena.

Har en HTC Desire, helt original. Är helnöjd med telefonen förutom Exchange-stödet.
    Jobbar med IT och har Exchange-servrar överallt, och skulle verkligen vilja ha stöd för att kunna lägga in flera Exchange-konton, inte bara ett som det är nu.
    Skulle även gärna se att stödet är lite bättre än det som finns nu, exempelvis mötesbokningar som är minst sagt buggigt i nuvarande implementation.

I övrigt prioriterar jag användbarhet och batteritid framför flashigt gui. Kör mycket WLAN och ser gärna att det finns lite bättre verktyg för detta.

Nån som kan tipsa om någon rom som dom tror kan passa mig? Är helt ny på detta och att sätta sig in i skillnaderna mellan alla olika varianter verkar vara en djungel minst sagt, och att prova sig fram har jag helt enkelt inte tid med.

Tack på förhand :)

2. FouR

FouR Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Kör för närvarande Espresso Sense HD, RCS Touch och som det ser ut så ska det inte vara några problem att köra med fler Exchange-konton där. Jag har idag bara tillgång till ett sådant konto men det verkar vara fullt möjligt att skapa ett till om så önskas. Hur det sen funkar i praktiken med sync etc. om man har fler konton har jag ingen aning om tyvärr...

Annars kanske programmet Exchange By TouchDown kan vara något... du får läsa lite och se om det motsvarar dina önskemål. Fördelen där är ju att det "bara" är ett program och inte ett helt ROM :)

Last edited: 21 jan 2011