Fråga: Nandroid backup raderad av misstag, lösning?

Diskussion i 'Galaxy S2 - ROM-filer och utveckling' startad av Fiddae, 8 nov 2011.

1. Fiddae

Fiddae Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Formaterade av misstag mitt interna minne samt mitt sd-kort och var tidigare dum nog att inte säkerhetskopiera min nandroid backup till datorn. Detta gör nu att jag sitter på MIUI (vilket dock fungerar bra för mig i nuläget), men ingen möjlighet att återställa till original om något skulle få för sig att krascha.

Vad är den enklaste lösningen för att få tillbaka min "försäkring" om att alltid kunna återställa till original?

Var vänlig förklara simpelt då jag flashat ett par olika roms på min gamla hero och på S2an men inte mycket mer än så..

Tack på förhand

2. Hotlips

Hotlips Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    48

MINA ENHETER

"Sluta formatera SD-Kortet" är väl den enklaste lösningen även framledes, eller som du själv konstaterat kopiera backuperna till din dator. Har du formaterat bort backupen så är det ju inte så mycket du kan göra för att få den åter.

Tillbaka till original kommer du ju alltid via Odin och nedladdad stock rom så det är väl kanske inte främst därför man gör CWM backups.

[rant mode on]Sen skulle jag nog inte börja flasha min telefon innan jag läst på hur jag kommer tillbaka till stock[rant mode off]

Last edited: 8 nov 2011
    Fiddae gillar detta.