Beckim... va? I telefonen står det för navigering i norden: 30 dagar 45:- 1 år 189:- Livscykel 285:- Gå in på locations -> menu -> uppgradera -> andra ikonen -> klicka på norden.
Bara 285kr för livstidsnavigering ? det låter ju väldigt billigt! nu vet jag inte än hur bra navigeringen och kartorna är men det låter som ett riktigt kap. / Magnus
Priset för livscykel är väl ok. Någon som testat och sett om Pro är bra, inte bara flashigt? Google nav har jag provat tidigare, hänger inte alls med när man kör, släpar. Numer kör jag med en slavgps, Holux 240, som komplement, riktig Sirf3. Man slipper eftersläpningen.
Det beror på... Är det för DIN livscykel eller för Navigators? Säg att Navigator är på V1.0, när sen 2.0 släpps innebär det en ny livscykel och du har inte rätt att uppgradera. Ganska många som använder den betydelsen av livscykel
Även Sygic och Navigon (som jag provkört) fungerar perfekt. Ingen eftersläpp eller annat fel. En sak som jag upplever däremot att GPS på HD hittar sateliterna mycket snabbare än Desire vilket är väldigt positivt. jag provade både utan och med appen GPS test. Gick alla gånger snabbare än Desire och vi ska inte prata om SGS där det var mycket sämre.
Om så skulle vara fallet är det som att köpa grisen i säcken. Undrar hur det är med fartkameror, och om de uppdateras? En funktion jag vill ha.
Locations -> menu -> Uppgradera ->3e ikonen hämta kartor -> Klicka på önskat land. Sverige, norge, danmark, tyskland och finland ligger förladdade om du har köpt en svenska versionen av luren.
Min Navigon fungerade felfritt tills jag bytte telefon. Efter bytet har jag ägnat många timmar i tel med kundtjänst för att få det och fungera och då ledde det dessutom tillen downgrade så jag har äldre program än tidigare och kartor som är mycket äldre än i min fasta Navigon. Hade jag fått uppriktig info om detta när jag frågade Navigon före köpet skulle jag ej inhandlat programmet.
dhd Testade Endomondo nu på morgonen. Distansen är uppmätt med mäthjul. Distansen som jag fick i Endomondo var rejält fel.
Använde navigeringen i Locations igår när jag körde bil. Satte fast den i fönstret med en mobilhållare. Men det stora problemet var att den tror hela tiden att jag står riktad 90 grader och fel håll..så på bilden visade det att bilen åkte åt sidan hela tiden. Väldig irriterande såklart. Testade att starta om telefonen utan resultat. Även när jag håller telefonen i handen och använder Locations så visar den ca 45 grader fel. Någon som har haft samma problem?