Navigatorn hur tänkte dom??

Diskussion i 'Desire HD' startad av MrBase, 12 dec 2010.

1. MrBase

MrBase Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Hur tänkte dom med inbyggda navigatorn??.

Själv navigatorn i sig är rätt bra men funktionen!, förstår att dom vill ha säkerhet så man har uppringningen i bilpanelen.

1. Går inte att använda vanligt headset för då slår den över till Högtalaren. Så tex att lyssna på radio samtidigt kan man glömma. Så det är tänkt att användas med ett bluetooth headset. Visst man kan använda högtalaren men alla vet ju hur bra den är

Okej då kommer nästa problem. Man hör inte hela röstnavigeringen eftersom det tar ett ögonblick varje gång något skickas till headsetet. Säger rösten "sväng höger och sen vänster" så hör man typ "och vänster" !!!

Sen det värsta , navigeringen fungerar "BARA" med skärmen på, hur tänkte dom. Är inte det säkerhet om något att bara lyssna på navigeringen , eller att dom hade en funktion som tänder upp skärmen lite innan man ska svänga.

Med andra ord.
    Du måste ha på skärmen, bluetooth och GPS hela tiden ... Jag laddar med 1amp och det är knappt att 1amp räcker för allt detta.

Gör om gör rätt !!

2. Mozze

Mozze Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    97

MINA ENHETER

alltså är det bara jag som måste vänta jättelänge tills en vägbeskrivning upprättas? alltså där dem beskriver vägen

3. stn

stn Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    60

MINA ENHETER

Sitt inte inomhus i huset/lägenheten/bunkern och försök hitta vägbeskrivning. Prova ha mobilen i bilrutan och försöka istället!

4. MrMult

MrMult Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Slinker in med en annan fråga, är det så att man måste betala för att använda appen?
    Eller gäller det bara "bilpanelen"?
    Är bilpanelen samma app fast i annat läge?

5. kentgoran

kentgoran Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    25
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Oneplus 6

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Oneplus 6
    Betalning gäller tilltal i appen :) röstnavigering, fartkameror etc etc :) bilpanel är en app som gudar runt dig lättare bland appar du kan tänkas använda i bilen :)

Sent from my Desire HD using Tapatalk