Installerade och köpte Navigon "Nordenkartor" på min Galaxy S igår vilket inte var helt lätt... instruktionen framgår inte så tydligt hur msn gör detta. Såg erbjudande för 395:- på Navigons hemsida. Tankade hem appen på Market och angav sedan den nyckel jag fick levererad via mail. MEN jag fick bara Finland Norge o ch Danmarkkartor installerade....inte Sverigekartan..... Kan någon förklara för mig hur jag får in Sverigekartan???? Har försökt nå Navigonsupporten men ej lyckatd, de skulle ringa upp men... jag väntar fortfarande!!!
Jag har visserligen inte köpt programmet än men jag laddade hem det via Market och använde sedan Navigon Fresh för att ladda över dom kartor, inklusive Sverige, jag ville ha. Nu letar jag bara efter efter ett bra bilfäste...
Enklast brukar vara att köra Navigon fresh på datorn, där brukar det gå att tanka hem kartorna igen på ett enkelt sätt, kräver dock att du har telefonen kopplad till datorn som minne så att fresh kan läsa av att det finns.
Var hittar du den för det priset, när jag går in på Navigons hemsida står det 549kr för norden, har du någon länk?
Måste man ha ett microsdhc för att kunna kompletera m Sverigekartan... Jag får inte kontakt m N Fresch..
Det för 399kr var ett kampanj pris som Navigon körde till 1Juli och nu gäller det gamla priset ( som du skrev för 549kr )
jag tänkte prova navigon på frugans Galaxy, men jag får ingen kontakt med den via navigon fresh?? hur gör man? hon har inget sd kort, är det därför?
Alla mina kartor från navigon ligger på mitt SD-kort 96,8MB är sverigekartan på Skickar PM till dig strax till blackt