Nedladdade ikon-pack

Discussion in 'Desire - Frågor och problem' started by Falcon_Bayerskt, Aug 19, 2010.

1. Falcon_Bayerskt

Falcon_Bayerskt Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Jag har laddat ned ett antal icon-pack's från Market och använder vissa av dessa ikoner till genvägar mm på mina skärmar på telefonen. Dessa icon-pack's tar dock upp en hel del plats. Min fråga är då om jag efter att jag lagt till genvägar mm med dessa nya ikoner kan ta bort icon-pack'et? Är det så att genvägen länkas till en plats i icon-pack'en :)går inte att ta bort icon-pack) eller kopieras vald bild i icon-pack'et till nånstans i det interna filsystemet som gör att jag kan ta bort icon-packet? Och ja, jag vet att det egentligen bara är å testa, men jag har fått till det som jag vill och är rädd att det skall balla ur utifall man nu inte kan (eller får egentligen) ta bort icon-pack'et :P

2. mikil

mikil Adult Droid Medlem

Operatör:
    Tele2, Telenor
    Telefon:
    Samsung Galaxy S21 Ultra

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2, Telenor
    Telefon:
    Samsung Galaxy S21 Ultra
    Telefon 2:
    Samsung Watch Active 2
    Testa, inget går sönder. Skulle det inte funka kan du alltid lägga tillbaks genvägarna. Ta kort på hemskärmarna med mobilen höll jag på att säga, men med en kamera eller något. Du kan ta screenshot också om du vet hur man gör.

3. Falcon_Bayerskt

Falcon_Bayerskt Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Tog tjuren vid hornen och testade och det funkar. När man väl använt sig av önskade ikoner är det bara att ta bort icon-pack'en. Har testat med ett antal omstarter efteråt och ikonerna är kvar. Så då har man fått nåra extra MB ledigt iaf ;)

4. wigge70

wigge70 Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Vilka icon pack har du laddat ner?har själv sökt men hittar inga som funkar till adw launcher:-s ...