Körde testet rätt upp o ner och det blev ju inte så lysande med min Hero. Kör Lox/Behnaams 2.1 moddning, allting igång plus SRplayer. ------------------------------- Sök efter Neocore i Butiken > installera Starta och välj "Benchmark" 19.6 FPS Andra med omoddade plus ren Modaco ???
Jag kör modaco 3.0 med 1.91 kerneln. Vore skoj o testa ja. Hittar tyvärr inte neocore på market =/ någon annan med 1.5 som gör det? prövade även barecode scan från androlib, hitta nada
Jag hittar inte den på svenska market iaf. Jag kör senaste officiella romen, 2.73.405.5 med teknologist 1.91 kernel, hade varit intressant att testa. Ingen som har länk till apk. Kan du extracta den plun?
Kontsigt egentligen för jag e ganska säker på att jag kört neocore på 1.5 för länge sen. dom måste uppdaterat den.
Jag tror att du kommer åt "interactive mode", då loopar den bara. Prova några gånger och se så att du verkligen klickar på "Benchmark", själv hade jag stora problem med att få den att välja detta alternativ.
Funkar hur fint som helst på min Hero. Jag kör Modaco 3.0. Fick 28,9 FPS. Drog ner den härifrån: http://rapidshare.com/files/200928111/neocore.apk
Kanon... körde om mitt och med en ren nybootad lur så blev det 27.3 fps Är lite fundersam hur bra den här benchmarkingen är.. !??? Länken du bifogar, hittade du den i någon tråd någonstans ? Ingen höjdare att installera något i en rootad lur som man inte vet vad det kommer ifrån...
Ahh, jag tror att det buggar ur fullständigt. Jag ser inte några texturer, ser ingen text eller något. Har någon annan Milestone-användare testat?