Hej hopp. Nu har jag fått för mig om att en netbook är ett måste. Du vet, dom där mellan 10-12"-skärmar. Inga snordyra prylar, kanske upp till 4000, men snarare 2500 du vet Vad ska man välja? Det är egentligen bara lite musik och väldigt mycket forum-jollrande den ska användas till. Kommer använda min Hero med tethering om det nu har någon betydelse Spamma på!
ptja, jag har nog redan bestämt mig http://www.netonnet.se/art/dator/laptop/laptop-11---12-tum/compaqmini311c-1000sopc%28124595,3002%29
Tror du gör ett bra val. Sitter själv och funderar på att köpa den. Hade vart perfekt att ha bärbar och htpc i ett. Verkar som minnet är fastlött på kortet så vet ej hur det är med uppgradering. Vet du? / Jonas
311c-1000SO stöder för övrigt inte 802.11n, vilket 1001HA gör, som dessutom är 800 kr billigare, och snyggare för den delen.
Den jedi länka till verkar riktigt prisvärd. Vill man kunna köra 720p/1080p ut via hdmi så skulle jag tatt compaqen. Men bara för att lyssna på musik och surfa så räcker asusen gott. / Jonas
Ja, precis Dessutom har vi projje med HDMI hemma, LCD-TV med HDMI Sen på jobbet en 52" bravia och en projje med HDMI så ja, HDMI känns rätt bra att ha