Problem: Nexus 10 Force close

Diskussion i 'Google Nexus' startad av happyswede, 25 feb 2013.

1. happyswede

happyswede Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tjenare! Köpte nyss en Nexus 10 och har stött på ett ganska irriterande problem. Rätt ofta när jag är ute på internet och ska tex streama något eller om jag sitter med ett excel doc så kan appen / chrom bara stängas ned. Någon som har upplevt samma problem och någon som vet om man kan göra något åt det?

Tack på förhand!

2. rufy93

rufy93 Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    432
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Samsung Galaxy S24

MINA ENHETER

Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Samsung Galaxy S24
    Chrome har haft ganska många problem, har du uppdaterat till den senaste versionen?

3. happyswede

happyswede Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

@rufy93 Jo jag har den senaste versionen och det är inte bara chrom som stänger ned utan även firefox och vanliga appar. Men provade att göra en FC på plattan vilket värkar ha löst problemet, känns som att problemet uppstod när jag skulle fixa in Flash till min nexus 10. Kan ha varit en dålig .APK fil jag laddat ned vet inte. men ser ut att funka nu iaf:) Någon som vet en app / funktion som gör att jag kan komma åt alla mina mappar? tänkte inte på "Appar" utan saker som downloads osv? Det finns inbygt i min galaxy s2 "mina filer". detta finns dock inte på min nexus och undrar om det finns någon appa som kan lösa detta :)

Tack på förhand igen.

4. rufy93

rufy93 Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    432
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Samsung Galaxy S24

MINA ENHETER

Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Samsung Galaxy S24
    Flash: Den senaste versionen som adobe publicerade senast lade jag upp på min server, kolla pm för länk. Den finns på adobe hemsida också, men jag hittar inte länken dit.

File Explorer: Det finns en uppsjö av file explorers på market, men den jag använder är ES File Explorer, klarar av allt som jag behöver.