Personligen som har haft både Samsung Galaxy S3 och Nexus 4, jag började använda min N4a för 2 veckor sen och har inte tänkt en tanke på S3an sen dess vilket ledde till att jag sålde min S3a tidigare i veckan.
Allt talar för Nexus 4an bortsett från några få punkter och de är väl dessa:
- Kameran, S3an tar överlag bättre bilder. I bra ljusförhållanden är de dock jämlika.
- 0.1" större skärm om det är något som är viktigt haha
Nej men allvarligt talat så är skillnaden i snabbheten och flytet så pass stort advantage för N4an att jag skulle rekommendera N4an framför S3an till alla som inte har tänkt att använda mobilen till att fotografera konstant, och då menar jag konstant. Har aldrig haft en lika snabb mobil och jämför man den med till exempel iOS i iPhone 4S så ser iPhonen ut som en Volvo jämfört med en Ferrari. Skillnaden i snabbhet och flyt jämfört med S3an är också påtaglig, väldigt påtaglig så jag skulle rekommendera N4an framför S3an. Speciellt med tanke på att de kostar lika mycket!
Kan tillägga att sen jag skaffade N4an så har jag i princip slutat använda bärbar dator och surfplatta då allt går snabbare med N4an, speciellt multitaskingen! Där pratar vi om den största fördelen med N4an, multitaskingen är helt fantastiskt snabb!
Har ni några frågor så är det bara att fråga så ska jag försöka besvara de frågor ni kan ha

Click to expand...