Avslutad: Nexus 5 16GB Vit i mkt fint skick

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av maccis, 22 sept 2014.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. maccis

maccis Ultra Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    752

MINA ENHETER

Säljer nu min Nexus till förmån för en annan enhet. Telefonen är i mycket fint skick. Jag har alltid haft skal och skärmskydd på denna. Den som letar kan säkert finna något på den då den är uttagen för flera månader sedan.

Men jag är riktigt pedantisk och jag anser att den är så nära nyskick som det bara går att komma.

Du får med ett skal från Ringke och skärmskyddet (Spigen GLAS.tR Nano Slim 0.23mm 9H).

Telefonen levereras i originalkartongen, garantin gäller from 2015-05-07 och är inköpt på Media Markt.

Här finns ett galleri med lite bilder, ursäkta kvaliten. Mitt yrke är tyvärr inte fotograf.

Jag bor i Kalmar, du får gärna komma och hämta telefonen för en F2F affär. Alternativt så skickar jag den, frakten kostar väl cirkus 150Kr REK (vi delar denna på två). Jag är en reko kille men jag vill gärna ha betalt i förskott via överföring till mitt Nordea konto eller Swish.
    Jag förutsätter att du som vill köpa också är reko, jag har gjort affärer här på Swedroid innan. Se min profil, jag har även funnits på tradera sen 2000 och har bara positiva omdömen. Mina omdömen.

Priset då? Kan man få två tusen med frakten inräknad?

Inga byten!

Last edited: 23 sept 2014
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.