Säljes: Nexus 6P 128 GB, toppskick, garanti

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av mb-dape, 22 nov 2017.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. mb-dape

mb-dape Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    43

MINA ENHETER

Säljer min Nexus 6P, svart, 128 GB, verkligen pedantskött och i princip nyskick.

Kvittokopia från Webhallen medföljer (köpt för 7695 kr). Garanti t.o.m. 2018-03-01 via IMEI/Huawei.

Har fått nytt batteri och mainboard hos Huawei. Det nya batteriet har jag bara laddat till 80 % och enligt AccuBattery är det fortfarande som nytt (se bifogat screenshot).

De flesta känner säkert till hur grym kameran är, speciellt i lite mörkare miljöer.

Jag kan sälja den helt återställd med senaste Oreo. Själv har jag kört DARK ROM och FrancoKernel för att få bl.a. Pixel features som ZSL HDR+. Batteritiden och flytet med denna ROM har varit grymt bra! Nexus 6P är väl en av mobilerna som har absolut bästa communtiy-supporten just nu.

Skärmskydd har suttit på sen ny (Nillkin Amazing H+ PRO, tunnaste skyddet av härdat glas), medföljer även ett helt nytt av samma sort. Medföljer även två Nillkin TPU-skal, transparent (nytt), rökfärgat (använt), original Google Nexus-skal samt original laddare.

Har tänkt mig runt 3000 kr men vi kan köra budgivning ett tag och se vart vi hamnar.

2.jpg 3.jpg 4.jpg 5.jpg 6.jpg 7.jpg 8.jpg 1.jpg

2. Santzia

Santzia Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    109

MINA ENHETER

Börjar budgivningen med 2600.
    Var I Sverige befinner du dig?

3. mb-dape

mb-dape Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    43

MINA ENHETER

Tack för budet. Jag kan mötas upp i Sandviken/Gävle. Eventuellt även i Avesta och Stockholm där jag är ibland.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.