Avslutad: Nexus 6P 64 ELLER iPhone 6s 64

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av tpalsson, 30 aug 2016.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. tpalsson

tpalsson Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    929
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    iPhone 16 Pro / Pixel 2XL

MINA ENHETER

Operatör:
    Fello
    Telefon:
    iPhone 16 Pro / Pixel 2XL
    Info:
    Googles ekosystem
    Platta:
    iPad mini 6
    Säljer EN av dessa…

• Nexus 6P 64Gb Silver olåst i perfekt skick, inga repor eller märken… Jag köpte den från Google store, har alltid använt pouch som skydd. Grym lur, aningen för stor för mig, därav så blir det nog en mindre Nexus när de kommer i höst/vinter… Två pouch följer med, en neoprene med android figur och en ny grym fitBAG™
      Pris 3800:-
    • iPhone 6S 64Gb space grey olåst. 3,5 månader gammal.
      Små minimala märken i två av hörnen av telefon (ej glaset) - syns knappt om man inte letar efter dem. Kom till när skydd var av en kort stund.
      Jag har kört den med pouch hela tiden… Mycket fin. Kör denna som huvudlur nu, men… jag kan inte med iOS.. väntar som sagt på nästa Nexus
      Pris 5800:-

Självklart medföljer kartong och allt som låg i dem med… iPhonens lurar är oanvända. Kvitto/garantibevis/följesedel finns för båda telefonerna.

Båda lurarna prutade och klara… inga byten, inga snackare. punkt!

Helst så ser jag att ev köpare hämtar telefonen i Gävle/Sandviken/Falun med omnejd.

Ska de skickas så är det swish i förväg som gäller + att köparen betalar frakt.

// Tony 0705374888 eller pm

2. andreasduganoff

andreasduganoff Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3
    Jag är intresserad av Nexusen! Har du några referenser på forumet från tidigare?

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.