Ok, utifrån ditt inlägg drar jag slutsatsen att du tycker att Nexusen är bättre än GalaxyII?
Hoppas att du har rätt när du snackar om att det är en bugg som gör att batteritiden är förjävlig och att det går att fixa. Vore ju synd att bedrövlig batteritid ska förstöra en så bra telefon.
Jag har tänkt över vad jag vill ha och kom fram till att det jag vill ha är en Androidmobil, och har kommit fram till 2 alternativ, nämligen SGSII och Galaxy Nexus hehe

Så tänk efter - check. Känna på telefonerna: check på SGSII, men måste ta och känna på Nexusen. Men utifrån alla reviews och videos jag har sett på Youtube så ser den väldigt nice ut. Kommer inte kunna dra in till någon butik för att känna på Nexusen tills på Måndag åtminstone...
Ang TouchWiz - måste man verkligen ha det på SGSII? Eller kan man på ett enkelt sätt ta bort det och få en Android i "ren form"? Eller måste man, för att göra det, jailbreaka/roota sin lur? Vilka är de bra/viktiga funktioner du syftar på, om man får fråga?
Kamerna bryr jag mig egentligen inte så mycket om, så om SGSII har bättre så får jag väl leva med det.
Tackar för svaren

Click to expand...