Nexus one oöppnade SÄLJES

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Bjorn88eklund, 10 mar 2010.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Bjorn88eklund

Bjorn88eklund Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hejsan jag och min far köper in 4-6 nexus telefoner i taget för att sälja dem i Sverige, just nu har jag en kvar utav de 6 som jag köpte in.

Om det är någon som är intresserad skicka ett PM eller så kan du skriva till mig på [email protected].

Jag bor i Uppsala utifall någon i närheten skulle vilja hämta telefonen där, annars så kan jag skicka den och givetvis så går jag med på att använda blocketsbetalgaranti,payson eller paypal.

(Jag och min far har sålt telefoner på tradera så jag kan hänvisa till omdömmen om ni vill se att allt står rätt till)

Priset är 5800 :-

Som sagt 1 mobil kvar i lager kvitto och allt finns samt att de är orörda, fick hem dem förra veckan.

Får hem 6 st till om 1,5 vecka ungefär, så först till kvarn gäller.

Mvh Björn & Leif

2. deppan

deppan Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

3. Bjorn88eklund

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hejsan eftersom du bara postat fyra länkar utan att skriva något så gissar jag på att du vill ha sagt att de där fyra telefonerna är 200-300 kr billigare än mina.

Alla som säljer saker kan inte ta samma pris och kollar du på blocket så ser du samtidigt att mitt pris inte är så speciellt högt jämfört med det andra.

Jag tvingar samtidigt ingen att köpa mina telefoner om ni hittar dem billigare, jag erbjuder er att köpa en telefon för 5800 kr och från en som har sålt 8 st tidigare med nöjda kunder.

Mvh Björn

4. deppan

deppan Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

ursäkta oartigheten, ville bara sublimt påpeka att annonserna här i regel ligger något under exvis blocket i pris.

5. gudas

gudas Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    23
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    iPhone 12 mini

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    iPhone 12 mini
    Jag är en av de köparna och kan bekräfta att Björn är en reko kille att handla av.

6. Bjorn88eklund

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Det är ingen fara Deppan:)

Jo jag har sett att den större delen av nexus mobiler som säljs här inne ligger omkring 5000-5500 kr.

Det jag kan erbjuda är dock en bra service och kommunikation samt att jag bor i Uppsala och många runt om Uppsala & Stockholm verkar ha ett stort intresse för nexus one och att kunna hämta mobilen personligen kan vara värt någon hundralapp extra ibland.

Jag har också omdömmen att visa att jag inte driver någon falskverksamhet.

Nu lät jag nästan lite tjurig i tonen men det var inte meningen haha :P:)

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.