Nexus S och Sony Ericsson MW600

Diskussion i 'Nexus S - Allmänt' startad av DrLaban, 23 dec 2010.

1. DrLaban

DrLaban Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    94

MINA ENHETER

Tjenare!

Jag skulle vilja veta om någon har/kommer skaffa sig en Nexus S och har ett MW600 headset.

Jag sitter just nu med en Nexus One och det är bara tokdåligt att använda headsetet för att prata i telefon med. Musik är det däremot alldeles utmärkt till.
    Jag planerar att köpa mig en Nexus S lite senare och är nyfiken på om någon har testat denna med ett MW600-headset i telefonpratarsyfte.

2. Snö

Snö Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    53

MINA ENHETER

Vet inte vad du menar med tokdåligt men jag har en nexus s och ett mw600 men har bara testat det i kanske en halvtimme att lyssna på musik genom och bara haft ett samtal men då var det inga problem. Får väl se efter man testat det mer, jag hade det till min htc hero förut och då funkade det bra mestadels men det var nån gång den började spela upp spotify i högtalaren istället för headsettet efter ett avslutat samtal om man lyssande på musik när nån ringde. Har dock inte testat det på nexus s än.

3. DrLaban

DrLaban Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    94

MINA ENHETER

Jag har haft MW600 i kanske snart ett halvår och har aldrig haft ett enda samtal som gått bra genom MW600. Folk klagar på att det hörs dåligt, hackar, spricker, ja allt möjligt i stort sett. Detta är med MW600 och Nexus One och jag tror helt klart att det är där skon klämmer. Jag testar just nu ett riktigt gammalt Sony Ericsson-headset och det är resor bättre än MW600 tillsammans med Nexus One.

Tack för kommentaren, du får gärna återkomma när du fått ännu mer koll.

4. zupe

zupe Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Syns låt namnet mw600 tillsamans med nexus s? Läste något tyckte att det skulle vara fixat i android 2.3