Problem: Nexus symbol började blinka

Diskussion i 'Google Nexus' startad av fetaost, 19 nov 2012.

1. fetaost

fetaost Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Hej!

Sen uppdateringen till jelly bean har min n7a börjat krångla. Den går till menyn helt oprovocerat i spel och Netflix pausas med jämna mellanrum. Nu när jag spelade kom nexus ikonen upp och den återgick till startskärm.

Blir sjukt provocerad när jag spelar fps och det är av sådana här anledningar folk väljer apple. En produkt ska inte börja krångla och bete sig konstigt när man uppgraderar.

Vad gör man? Lämna in på garanti är uteslutet eftersom de aldrig kommer att hitta felet när det uppstår efter ett tiotal minuters användande.

2. fetaost

fetaost Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Problemet kvarstår, märkte nu att efter varje gång det blir svart skärm och nexus symbol så finns det en uppdatering i play store efter. Går det att ominstallera play?

Hände igen och nu var det ingen uppdatering. Det står 01 i blå text uppe i vänstra hörnet i statusbaren. Ingen som har ett liknande problem?

Last edited: 21 nov 2012
  3. Snö

Snö Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    53

MINA ENHETER

Du har inte nån app som inte är kompatibel med 4.2 som gör det? Har inte de problemen du beskriver.
    Och att det står 01 i vänstra hörnet är nog inget som android gör vad ajg vet.

4. lolbazor

lolbazor Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    244

MINA ENHETER

Den bootar om.sig ibland för min del också och nexus X:et kommer upp. Dock inte det där med 01.

Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2