Jag hade bråkat lite med Telenors kundservice i torsdags om varför vi som beställt ej fått någon information att den är försenad.
När jag beställde telefonen för 2.5 veckor sedan så skrev de på hemsidan att telefonen skulle komma v43, sedan ändrade de hemsidan och skrev v44 och nu står det att den inte kommer förens i början av december. Och INGEN information fick man via epost eller kanske något sms att telefonen är försenad.
Visst det är inte Telenors fel att den blir försenad men att hålla kunderna utan information känns ju inte seriöst. Det finns (fanns) butiker som både hade telefonen i lager samt får den betydligt snabbare än
Telenor.
Efter mitt arga samtal med kundservice får jag konstigt nog ett epost dagen efter alltså i fredags, där de beklagar sig att telefonen är försenad till december, och att man får de 2 första månadsavgifterna fritt?
Är det fler än jag som fått detta mailet, verkar som de tog ett snabbt beslut att skicka ut någon slags ursäkt eller?
Click to expand...