Har annan mobil,
en mid-ranger, men borde ändå kunna ge lite kontext.
Funkar det på min så måste det funka minst lika bra på din.
- Förstår inte frågan. Klarna appen? Var i appen? Webbläsaren?
Kan vara problem med webbläsaren eller sidans Klarna integration.
Har du inte det problemet med andra mobiler så har du själv svarat på frågan.
- Sparsam användare av FB. Allt på skärmen direkt. Kan skrolla direkt.
- Nej.
- (hoppar frågan, använder för sällan)
- Jag kan söka emojis genom text, om det är det du menade.
- Ja.
- Osäker vad du menar.
Frågorna är inte helt tydliga, tror att det kommer vara få som svara pga detta.
Ja ettan är när jag öppnar Klarna appen. Loggan visas länge. Sen blir det svårt i mååånga sekunder innan man kommer in i appen. Ska man sen tryxka på av valen där nere, för att tex se sina fakturor så tänker de länge igen..
Det är flera saker i telefonen som går segt. Men den är det bästa exemplet för där är det så tydligt hur segt det går. Vilket det inte gör o min gamla telefon tex.
Angående emojis, om jag ska välja en tex sol, men inte vill gå och leta bland alla emojis utan söker i det sökfältet som kommer upp när man väljer emojis, så går det inte att söka på någonting.byter jag till gif så får det tex söka.
Angående sista med aviseringar. Om du går in på inställningar ,aviseringar och pop upp aviseringar. Så kan man välja om man vill få en en avisering med kort info eller en med lite mer detaljerad info.. kanske en bit på nyheten eller sms liksom. Om jag väljer den detaljerade, så får jag inga avsieringar alls om tex skärmen är släckt. Eller i ljust viloläge. Blirnfundersam på om jag får överhuvudtaget.
Men om jag tar kort får jag avsieringar men bara från vissa ibland.
TLDR:
S24 är en flagship telefon. Funkar den inte som en flagship, så är det något fel.Click to expand...