Säljes: Nikon D3000 med stock-objektiv

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Dirk Diggler, 14 apr 2013.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Dirk Diggler

Dirk Diggler Android Medlem

Mottagna gillanden:
    523

MINA ENHETER

Säljes eller kanske bytes!

Köpte en ny kamera för ett litet tag sedan så jag behöver inte den här längre.

Jag har inte haft några problem med den men jag vill kunna filma så jag köpte upp mig lite.

Om den hämtas i Göteborg så släpper jag den för 1500:-. Annars plus frakt och då pengar in på mitt konto först plus att jag inte tar något ansvar för hur posten kastar paketen även om jag kommer göra mitt yttersta för att packa den mjukt!

Sen kan jag också tänka mig att byta mot andra roliga saker! Typ en Gopro eller liknande. Eller nåt helt annat. Hit me!

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?o=465063

2. Dirk Diggler

Mottagna gillanden:
    523

MINA ENHETER

Bump 1

Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2

3. Dirk Diggler

Mottagna gillanden:
    523

MINA ENHETER

Jag har fått ett par PM och tänkte skriva lite klargörande saker som jag missade i första! 1500:- är billigt. Om det skall prutas så försök på Blocket. Jag behåller den hellre som extrakamera än att sälja den för inga pengar.

Bytet jag kan tänka mig att göra görs helst mellan fyra ögon. Jag vill gärna se så att sakerna funkar. Men jag är flexibel ändå. Jag bor i centrala Göteborg så där någonstans får bytet hända om det skall gå som allra smidigast. Jag vill inte ha en telefon men det är väl egentligen allt jag vet att jag inte vill ha. Någon slags rolig teknisk pryl, vad som helst, kan vara av intresse. Kameran ligger och samlar damm så ifall du har en fin klocka, surfplatta, whatever så fråga.

Jag har tyvärr inte lådan kvar (tror jag) men jag kan däremot skicka den i min nya kameras låda. Jag köpte en D3200 så lådan borde passa riktigt bra. Detta ifall den skall fraktas alltså.

4. Xenophobia

Xenophobia Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7

MINA ENHETER

Finns den kvar?
    Kan vara intresserad. Måste bara in och läsa om kameran lite känner jag.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.