no matches för STHLM traveling i Market

Diskussion i 'Applikationer' startad av Sussen, 26 jan 2010.

1. Sussen

Sussen Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag kan inte få tag i appen STHLM traveling av någon anledning. Har en HTC Hero, och kollegan som har samma telefon och samma operatör får upp appen när han söker i Market på SL. För mig kommer den inte upp oavsett om jag söker på SL, sl, STHLM, pname:com.markupartist.sthlmtraveling eller går via QR code. Har även provat att byta språk mellan svenska och engelska.

Någon som har en idé om vad detta kan bero på?

2. johannilsson

johannilsson Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8

MINA ENHETER

Jag fick in en buggrapport om det här igår med, då rörde det sig om en telefon som körde 1.6, den telefonen är inte släppt än så jag misstänkte att det var relaterat till den romen. Men du kör en orginal rom på din Hero?

3. johannilsson

johannilsson Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8

MINA ENHETER

Har du möjlighet att göra en ny sökning och se om du kan se den nu? Det är möjligt att man måste tömma cachen för Android Market, är osäker på om det finns någon sådan dock.

Skulle även vara tacksam om ni båda skulle kunna jämföra om ni har samma version av Android, tror man ska kunna se byggnummer under settings någonstans. Det skulle hjälpa mig för att kunna förstå var problemet ligger. T.ex om en av er har gjort en uppdatering precis eller liknande.

4. Sussen

Sussen Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej, ledsen att jag dröjt med svar, men det löste sig helt av sig självt i och med att appen plötsligt dök upp i sökningen på Android Market efter något dygn.

För info kan jag bara berätta att jag kör original-ROM, samma version som kollegan men jag har en något nyare Build eftersom min telefon är sprillans ny.

Tack ändå för snabb feedback!