Hej!
Sitter här med en ny FG8 Android 2.2 köpt från Deal Extreme i Kina eller Hongkong, som ersättningsprodukt vid en reklamation av annan produkt som gått ur sortimentet. Tycker den verkar häftig med många finesser. Allt verkar bra, bortsett från att jag inte kan ring med den ...
Har ett Telia-abonnemang och har tidigare flyttat SIM-kortet från en Nokia till en Samsung utan problem. Nu kommer det upp: "No SIM-card". Först fick jag faktiskt upp ”No SIM card Telia”. Inte kul, men lite kul ändå i eländet. Hur då veta att jag råkar ha Telia? ;-) Ja, det visar dock att den hittat mitt Telia-kort. Fick sedan upp ”No SIM card i SIMM 2” Stoppade då i ett gammalt Telia kontantkort i SIM2. Då kommer det upp ”No service” på båda simkorten ...
Någon av er som har någon idé om vad som är fel och kanske till och med har något förslag till lösning? Om det nu finns någon. Den levererades från
UK, så den skulle kunna vara avsedd för engelska marknaden, men jag tycker trots allt att det verkar lite långsökt.
Last edited: 12 februari 2012