Tja, Det har kommit så mycket fel på min blade som tex minnet fullt och myket annat och jag vill börjar från noll. Luren är uppdaterat med 2,2 Froyo original. Skulle vara tillräckligt köra uppdateringen igen för att nollställa totalt?
Återställning fabriksinställningar : Meny > Inställningar > Sekretess > Återställ standardinst (alla inst. och appar försvinner)
TJa Matte, Du får ursäkta min om det är är dum fråga men.... Kan detta göra att komma till 2,1 igen eller fortsätter jag med 2,2 froyo?
Jag har samma problem. Telia 2.2. Efter ungeför en månad börjar den först bråka om att minnet är slut och vill att jag tar bort några program. Efter ett par dagar klagar den på att SMS-minnet är fullt (även om man raderar alla SMS). Det enda som verkar hjälpa är just återställningen som beskrivs ovan. Nu är ju Google rätt bra på att hålla koll på hur den är installerad så det går rätt fort att återställa. Men det känns attans trist att behöva hålla på med det. Finns det inget litet fin program som städar upp internminnet? Det är ju uppenbart att någon app långsamt käkar upp minnet...