Noob-fråga angående Engleska i Defy

Diskussion i 'Defy/Defy+' startad av Invested, 29 mars 2011.

1. Invested

Invested Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej.

Jag har precis fått hem min Defy från Pixmania (idiotiskt att handla från dem, jag vet) Och upptäckte till min förskräckelse att menyspråken endast är på Franska, Portugisiska och några till språk jag knappast förstår.

Jag är en total andoid-noob och känner mig inte helt bekväm med att flasha romar och allt vad det heter. Min fråga är helt enkelt, kan jag på något vis få Engelska menyer på min telefon (finns ej förinstallerat på telefonen) utan att göra för mig komplicerade åtgärder?

Har nu Holländska menyer och chansar mig mest fram.

Tacksam för svar.

2. mikma

mikma Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    81
    Telefon:
    Sony XZ2 Compact

MINA ENHETER

Telefon:
    Sony XZ2 Compact
    Konstigt, på Pixmanias engelska sida står det att språken är German, English, Spanish, French, Italian, Dutch, Portuguese.

Finns även en app morelocales 2, men den påverkar bara standardmenyerna inte Blur.

3. Invested

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Mm, jävligt skumt, står även på den svenska sidan "internmenyer på tyska, anglais, espagnol, français, italien, holländska, portugais. suck. Ska iaf prova den appen, har väl inga jätteförhoppningar om snabba svar från Pixmanias kundtjänst.

Tack för svaret.

4. Invested

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Falskt alarm, radera gärna tråden. Problemet var att skrollningen hade låst sig vid första installationen (pinsamt) gjorde en hard reset och nu fungerar Engleskan som den ska.