Norton Mobile Security 2.0

Discussion in 'Frågor och support' started by Theo, Sep 20, 2011.

1. Theo

Theo Baby Droid Medlem

MINA ENHETER

Installerar man "LITE"-versionen från market så kan man uppgradera den till "Full Version" för 12kr. NMS 2.0 säljs ju på tex komplett för 180kr (Komplett.se - SYMANTEC Norton Mobile Security 2.0)

Någon som har en aning om vad som skiljer? 180kr+frakt är ganska mycket mer än de 12kr market begär.. om allt som skiljer är en förpakning

Last edited: Sep 20, 2011
  2. Mini Android Mobile

Mini Android Mobile Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

lite versionen är rätt strulig

retail versionen så medföljer liscens nykel

sammt man kan prova full versionen i 3 dagar om man vill testa den innan köp

http://norton.mobi/ie/nms-download/

obs efter 3 dagar så måste man köpa eller avinstaller

3. Mini Android Mobile

MINA ENHETER

Symantec som äger Norton har gjort så när man kör live uppdate så säger den nu,

det finns en uppdatering

Replace application the application you are installing will replace another application.

All previous user data will be saved.

Tyvärr väl avinstallerat den gamla versionen så raderar den nycklen vilket gör att du måste köpa den från

google även du hade 221 dagar kvar uselt och norton acount som jag reg där finns inte nogon information om min product så moment 22 den nya versionen är extreamt nedbantad och klickar man

på i have a licens key så ville den att man ska logga in på norton acounts och efter som key är raderad så går det inte att gå vidare Aldrig Mer Symantec eller Norton Producter

4. Mini Android Mobile

MINA ENHETER

p,s norton sände en ny key men den Går ej att få in i programet så blir att avinstallera Skiten