1. Fello: Billigt. På riktigt. Valfritt mobilabonnemang för 25 kr/mån - i 4 månader!
    Dismiss Notice
  2. Varning för bedragare. Använd inte samma lösenord på flera webbplatser och aktivera 2FA!
    Dismiss Notice
  3. Registrera ett konto hos Sveriges trevligaste techcommunity!
    Dismiss Notice
  4. Dismiss Notice
  5. Google: P10 | P10 Fold | P9 | P9 Fold | P9a | Watch 4 | Watch 3 | Buds 2 | TV 4K | Tab
    Dismiss Notice
  6. Dismiss Notice

Avslutad: Note 10 White SD855

Discussion in 'Arkiverade annonser' started by Droid96, Dec 1, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Droid96

Droid96 Guest

Jag har mest använt denna för dess fantastiska ultrawide-kamera, men i och med de senaste iOS-uppdateringarna har 11 Pro fått tillräckligt bra prestanda och jag säljer därför denna.

Det är en Note 10 i den udda färgen "White" som är inköpt från Wondamobile.com. Digitalt kvitto ingår.

Fördelen med Snapdragon 855 jämfört med den svenska Exynos-varianten är att du får bättre batteritid, snabbare grafikprestanda och möjlighet att köra Googles GCam vilket ger bilder i klass med (och i vissa fall bättre än) Pixel 4.

Skicket är mycket bra. Vid vanlig användning ser den ut att vara i absolut nyskick. Tar du fram strålkastaren och detaljgranskar så kommer du hitta enstaka hairlines på skärmen och även nån mindre repa på själva metallramen men det är som sagt inget man ser om man inte aktivt letar efter det.

Skärmen är den bästa AMOLED jag ägt, helt utan den störande tint som de flesta Samsungtelefoner från Wondamobile har. Uniformiteten i grått är mycket god.

Samtliga originaltillbehör är orörda. Utöver det som kom med i lådan ingår även:
    • Noname TPU-skal transparent
    • Ultratunt vitt skal
    Telefonen finns i Uppsala och kan skickas med rekommenderat brev om köparen önskar och mot förskottsbetalning (se profil för referenser).

Köp nu: 6000kr + 149kr för rek alternativt upphämtning i Uppsala.

Inga byten.

IMG_2084.jpeg IMG_2083.jpeg IMG_2085.jpeg IMG_2093.jpeg IMG_2089.jpeg

Last edited by a moderator: Dec 8, 2019
  2. Droid96

Droid96 Guest

Köp nu-pris sänkt

3. Droid96

Droid96 Guest

Nytt pris, 6000 exkl frakt.

Thread Status:
Not open for further replies.