Köpes: Note 2 eller SGS3

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av kruso, 5 nov 2012.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. kruso

kruso Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    19

MINA ENHETER

Nyskick och kvitto samt att affärs görs upp i Stockholm. Skicka mig ett pm om du har en telefon du vill bli av med.

2. chrippe7

chrippe7 Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1 189
    Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Pixel 4XL

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Pixel 4XL
    Telefon 2:
    OnePlus 7T Pro
    Har en vit S3, olåst. Nyskick är aldrig en telefon som är någon månad gammal men det finns inga iögonfallande skavanker, jag är väldigt pedantisk och jag tycker telefonen är i gott skick!
    Copter skärmskydd sitter på och har kvar kvittot så bara att byta om det blir dåligt, har även 6 skärmskydd av billigare rang vilka jag föredrar då de har glattare yta men repas dock snabbt :/
    Finns även vitt Flip Cover med kvitto så du kan byta det när det blir dåligt också, jag har bytt det en gång redan.

Den kör 4.1 och har gjort en "ren uppdatering", alltså 100% batteri och fabriksåterställning före och efter uppdateringen. Har inte märkt av några buggar eller försämrad batteri tid sen uppdateringen till JB.

Kvitto finns självklart på telefonen och alla tillbehör(oanvända hörlurar), det beskrivet ovan och även 2 NFC-taggar ingår.

Bor i Stockholm.

Vad är du villig att ge?

Edit: 8GB Minneskort ingår också!

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

Last edited: 6 nov 2012
  3. llama

llama Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    309
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Nexus 6p

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Nexus 6p
    Platta:
    Nvidia Shield K1
    du har inte lust att byta den mot en vit iphone 4s ifall TS inte skulle vara intresserad? :3 låst till tele2 och 16gb.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.