Note 20 ?

Diskussion i 'Galaxy Note 20 / Note 20 Ultra' startad av PEE, 14 jul 2021.

1. PEE

PEE Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    30
    Vill prova en mobil med penna. Så, ni som har en Note 20 exynos (inte ultra modellen). Är den fortfarande värd att köpa/är ni nöjda? Kameran är viktig för mig.

2. Heleg

Heleg Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2 175
    Jag gillar min Note 20 5G (även om 5G nog inte ens har använts).

Kameran är ok, kanske inte den bästa (ibland använder jag min kompaktkamera istället, inte minst för närbilder) och batteritiden räcker inte riktigt till för en hel dag (om du använder mobilen hela dagen räcker den definitivt inte till).

Stylusen/pennan är väldigt trevlig men funkar inte överallt, som i en del spel. Om du vill testa en app innan köp av mobilen kan du testa med att koppla upp en mus med blåtand i en annan mobil, funkar musen som du tänkt så funkar även stylusen, funkar inte musen så kommer det inte heller att funka med stylus (du ska få fram en muspekare och kunna klicka på de ställena i appen).

Kristy och PEE gillar detta.
  3. PEE

PEE Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    30
    Tack för svaret. Har en S10 plus nu och är nöjd med dess kamera så man kan väl hoppas/tro att kameran inte blivit sämre med Note 20.

4. Heleg

Heleg Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2 175
    Jag kan tyvärr inte jämföra, har inte haft någon sådan mobil.

Det verkar dock som om några råkat ut för måndagsexemplar med kameran, Samsungs kvalitetskontroll verkar brista där.

PEE gillar detta.
  5. Herrn

Herrn Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1 597
    Operatör:
    Telia Comviq
    Telefon:
    Iphone 15 pro max Samsung s21 ultra

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia Comviq
    Telefon:
    Iphone 15 pro max Samsung s21 ultra
    Platta:
    iPad PRO 128GB
    Den borde blivit bättre nu efter som den funnits ute ett tag nu, men du får nog passa på att skaffa en nu efter som det verkar som den blir allt mer sällsynt ute i affärerna och på nätet, tror dom slutat göra den, så vill du ha en får du nog slå till nu.

PEE gillar detta.