Avslutad: Note 5 N920C 64GB Guld

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Lasse58, 25 jan 2018.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Lasse58

Lasse58 Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    721
    Operatör:
    Comviq Halebop
    Telefon:
    S24 Ultra

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq Halebop
    Telefon:
    S24 Ultra
    Då jag just betalat för en G6 så blir min Note 5 till salu. En riktigt fantastisk lur som levererar riktigt bra även med dagens mått. Det trevliga med denna lur är att det är 64GB-varianten och N920C (visserligen enkelsim) och med alla våra bandfrekvenser.

Köpte den i andra hand i mitten av november, ursprung Dubai, tyvärr inget kvitto, men den var då helt ny (jag sprättade kartongen). Vid IMEI-kontroll står det: garanti till 2019-09-30, tillverkningsdatum juli 2017. Pratade med Samsung angående garanti. De sa att det kan vara svårt utan kvitto. Men träffar man på rätt person, så kanske. Lovar alltså ingen garanti, snarare ska man nog inte räkna med nån sån.

Telen funkar som sagt kanon, den är i absolut nyskick, ingen repa eller märke på den what so ever.

Helt komplett med kartong, originalladdare (svensk), lurar, stift till pennan etc. Dessutom medföljer fyra skal varav ett original S-view cover i guldfärg, 2 extra tempered glass (sitter ett på). Ljust träfärgat Dbrand på baksidan (garanterat inte ett märke under det).

Har inga rapporterade batteriproblem, snittar 4,5-6 timmar SOT. Dessutom uppdaterar de fortfarande, kör 1 januari säkerhetspatch. Ej rootad el dyl.

Finns i Stockholm och kan säljas/skickas tidigast måndag då jag borde få min andra tele.

Bud startar på 2800

IMG_0374.JPG IMG_0377.JPG

Last edited: 25 jan 2018
  2. Lasse58

Lasse58 Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    721
    Operatör:
    Comviq Halebop
    Telefon:
    S24 Ultra

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq Halebop
    Telefon:
    S24 Ultra
    Massor som har kikat in här, dock inget intresse så jag stänger den.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.