Säljes: Note 8 - Svart, Fint skick

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av sopaj96, 13 okt 2018.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. sopaj96

sopaj96 Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    60

MINA ENHETER

Nej nu har jag bestämt mig för att säga hejdå till min note och säga hej till en iPhone och kommer därför sälja min lur.
    Det är alltså en svart Note 8 och den kommer från UK, därav modell SM-N950F, vilket innebär att den endast har ett sim kort, den svenska modellen har alltså dual sim. Utöver det skall allt annat vara samma, processor, ram och gpu. Jag bifogar ett Antutu Verification foto där ni kan se detaljer.
    Fint skick på den, hade tempererat glas på den när jag fick den (då var den helt ny inplastad i kartong), som trillade av med tiden, och nu har jag någon lite tjockare plast på som också börjar släppa. Med det sagt, under tiden mellan bytet från tempererat glas och plast, så kan och har några micro repor hittat sig fram i skärmen.
    Luren är i fint skick dock och har använts sparsamt av mig, aldrig tappat den eller dylikt, och kamera linserna har inga repor på sig. Vattentäthet funkar även det då jag testade det senast förra veckan för att försäkra mig om att allt är som det skall.
    Batterinivån är bra, good health enligt Antutu (se bifogad bild).

Det som medföljer:
    x Note 8 SM-N950F
    x Original Kartong
    x Ladd kabel (tänk på att änden är UK så jag har använt en från min S7 Edge som jag kan slänga med)
    x Diverse små kablar och adaptrar som fanns i kartongen, typ OTG
    x Plast skal, TPU eller vad det kallas

Det som icke medföljer:
    x Kvitto (då jag fick den)
    x Hörlurar (gav bort till syster)

Luren är dessutom INTE Knox Trippad, kollade upp det i Odin Mode.

Priside: Bud kan starta från 4000kr
    Byte: Någon iPhone isåfall, 7 och uppåt, kan lägga pengar mellan.
    Finns i: Jönköping (Örebro typ varannan helg)
    Skickas?: Ja, om köparen står för frakt samt att vi kör på rek så allt går bra till

Bilder finns nedan, tänk på att plasten har släppt runt kanterna vilket ser extremt fult ut.

View: https://imgur.com/a/qjjQpVJ

2. karmatt

karmatt Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Hur länge har du haft den?

Svårt att se skick på bilderna, men den är så gott som repfri om man tar bort plasterna?

Vad kostar frakten?

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.