Fråga: Note för PDF och några spörsmål till!

Discussion in 'Galaxy Note - Allmänt' started by Methaniel, Jul 27, 2012.

1. Methaniel

Methaniel Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

Jag köpte en ny telefon till frun efter att sonen använt hennes Blade som toaborste. Nu ska jag inhandla en åt mig själv och jag har ställt in mig på en Note. Har dock några frågor till er Note användare.

Jag pluggar och det vi inte kan läsa oss till i böckerna får vi ut som PDF. Har ni hittat någon bra PDF läsare? Vet att det finns en bra till Ipad som en del klasskompisar använder där man kan göra noteringar i PDF dokument...vet dock ej vad den heter. Åker kollektivt till och från skolan (två timmar enkel väg) och använder den tiden till att gå igenom dagens föreläsningar, instuderingsfrågor m.m

Hur mycket stör ni er på det stora formatet?

Bör man vara medveten om något gällande Noten? Saker som kan göra att man ångrar att man köpte telefonen? Kommer jag ångra att jag köpte en Note för att ......?

Tacksam för svar!

2. Brix

Brix Teen Droid Medlem

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Samsung Galaxy S8+

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Samsung Galaxy S8+
    Klassikern är ju såklart Adobe Reader :) Kör själv med den och den funkar utmärkt. Använder den dock ganska sällan.

Jag ångrar inte det minsta att jag köpte Note, bland dom bästa köp jag gjort i mitt liv!
    Riktigt bra prestanda och gudomlig skärm <3. Kommer nog inte byta den på flera år <3

Methaniel likes this.
  3. TMH

TMH Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Håller med föregående talare. Använder också adobe reader, men det finns en hel uppsjö med program till pdf filer, så det behöver du inte vara orolig för. Plus så har du s-pen som hjälper till.