Problem: Note skärm problem?

Diskussion i 'Galaxy Note - Allmänt' startad av dt33, 30 nov 2011.

1. dt33

dt33 Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    602

MINA ENHETER

Nån som har samma problem som dessa har?
    [Q] Strange marks beneath the screen - xda-developers

Det som händer är om man har en helsvart wallpaper som bakgrund så uppstår detta problem och verkar vara ett utbrett problem med Noten?
    Jag som var på väg att beställa en och får nog ta en extra fundering nu. :cry:

2. Dusty Circuit

Dusty Circuit Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Det känns som det där är ett måndags ex. Det måste ju gå under garantin om det ser ut på det viset.

3. calanbalan

calanbalan Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    17

MINA ENHETER

Japp har det översta "problemet". Jag kan urskilja det i totalt mörker, alltså om jag stänger in mig i garderoben typ, då har jag ett gäng svarta oregelbundna streck (som maskar ungefär) lite här och där på skärmen. Till vardags ser jag det aldrig så det känns inte som jag orkar bry mig.

4. Maatte

Maatte Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Att svart bakgrund blir violett är tydligen ett mjukvaruproblem då "LorHan" på xda skrev:

"It's not hardware. I have the same problem with my black wallpaper on the stock Samsung lockscreen... I've installed WidgetLocker and applied the exact same black wallpaper on the WidgetLocker lockscreen and voilà ! Black as black...

Waiting for a fix... Thank you Samsung. "

Men den översta bilden är minst sagt oroväckande, syns dock bara i ett mörkt rum, svart bakgrund och 100% brightness. Men ändå, kan tänka mig att dessa måste vara synliga om man ser på en film i ett mörkt rum?

5. brodiniozo

brodiniozo Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    34

MINA ENHETER

Båda bilderna ser EXAKT ut som min sgs2 när den hade legat för sig själv i kylan i bilen över natten. Först var det som bild 1, kunde inte röra något. Sen blev det som bild 2, och strecken blir mindre för varje dag, synns knappt längre.. Hmm nå sammanband? För bilderna är exakt likadana som sagt...

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk