Problem: Note stannar vid Samsung-loggan

Discussion in 'Galaxy Note - Allmänt' started by Chanida, Jul 6, 2013.

1. Chanida

Chanida Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Hej,
    Min Note har krånglat i flera månader av diverse olika saker (startar om av sig själv, blir jätte varm från och till, högtalarljudet kommer och går, batteriet försvinner ibland på någon timma m.m.), men jag har ändå varit min Note trogen.
    Idag så startade den om av sig själv som vanligt, inget konstigt med det tyckte jag... tills jag såg att den hade hakat upp sig och fryst fast vid Samsung-loggan. Jag testade att starta om den igen utan lyckat resultat. Har efter en massa googlande testat att ladda telefonen ("batteriet" som brukar komma upp på skärmen syns men den är tom även efter några timmars laddning), och startar jag om den igen så kommer åter igen Samsung-loggan. Jag testade även att köpa ett nytt batteri, men samma problem kvarstår.
    Jag har testat att trycka volym upp + meny + power = inget hände. När jag trycker volym ner + meny + power = så kan jag välja Custom OS.

Vad ska jag göra? Har pratat med kundtjänst på Samsung som säger att jag ska fabriksåterställa, men jag vill helst undvika detta pga. bilder.
    Om jag väljer Custom OS, försvinner allting då? Gäller garantin efter ett sådant utförande?

Snälla hjälp...

2. raskigula

raskigula Youth Droid Medlem

Telefon:
    Google Pixel 9 Pro XL

MINA ENHETER

Telefon:
    Google Pixel 9 Pro XL
    Bilder har aldrig försvunnit för mig alla typ 100 ggr jag fabriksåterställt. :)