Problem: Notifikationer

Diskussion i 'Galaxy S6 - Allmänt' startad av TazZy, 30 april 2015.

1. TazZy

TazZy Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    188

MINA ENHETER

Lyckas fan inte stänga av notifikationer som tänder min skärm konstant och undrar om jag är ensam i detta. Stänger jag av notifikationer för tex snapchat (går in i appen och blockerar notifikationerna) så tänds skärmen varje gång jag får en bild på snapchat, dock så kommer det ingen notifikation men går man in i appen så har det hänt något. Problemet här är att oavsett vad jag gör, antingen blockera notifikationerna eller använder mig av "Stör ej" läget med undantag för samtal/sms så tänds skärmen och heads up notifikationerna är i full gång.

Känns för banalt att telefonen skulle vara defekt, men vad gör man?

Tacksam för svar då detta princip får mig att vilja slänga telefonen i väggen 50 tusen gånger om dagen då den lever sitt egna liv i fickan.

2. dakioso

dakioso Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    10

MINA ENHETER

Pröva gå in på Inställningar - Ljud och aviseringar - Aviseringar på låsskärmen. Sätt den på "Dölj innehåll" eller "Visa inte aviseringar".
    Testa det och kolla om det hjälper! :)

3. Lunatico

Lunatico Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    111

MINA ENHETER

Jag tror knappast att det är fel på telefonen, lär ju vara en bugg i appen som är problemet...dubbelkolla i appens inställningar med, ibland finns det en funktion som heter tänd skärm vid meddelande i liknande.

dogen gillar detta.
  4. TazZy

TazZy Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    188

MINA ENHETER

Har det redan. Använder dock inte låsskärm :/