Problem: Nova och bordsladda problem

Diskussion i 'Galaxy Nexus - Allmänt' startad av tyrael, 1 oktober 2012.

1. tyrael

tyrael Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej.
    Har fått ett stort problem i mina ögon. Jag var så dum och körde in Nova Launcher Prime. Och den dum iden har jag inget svar på o_O.

Och efter det skulle jag ladda mobilen i min Samsung Galaxy Nexus Desktop Dock. Den liggande modellen. Men nu dyker dom tre meny knapparna upp med och jag vågar inte ladda den för att klockan rör sig sakta för att inte frysa in i skärmen.

Kan man installera om 4.1 på ett enkelt sätt. För det hjälpte inte att ta bort Nova. Installerade dock hd widghets med men testade att ta bort det med och det hjälpte inte.
    Min mobil är en omgjorde till en yakju.
    Tack på förhand Johan.

2. Frisell

Frisell Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    243

MINA ENHETER

Kanske är jag trött och trög, men jag har läst ditt inlägg flera gånger utan att förstå. Har du provat fabriksåterställning? Tyvärr försvinner alla appar och inställningar, men eftersom jag inte har hajar läget riktigt kan jag ju inte avgöra om det är värt det. Lycka till iaf. Det borde lösa sig.

3. tyrael

tyrael Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej. Ne det är inte du som är trött eller trög. Men jag tror att jag är det för jag kollade lite recensioner om laddaren och på filmerna så fanns dom knapparna och jag har aldrig lagt märke till dom. Borde vara för jag ladda mobilen när jag ska sova och är redan trött :P
    Tack endå :P

4. Pliind

Pliind Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    364
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max
    Platta:
    iPad Pro
    Övrigt:
    Apple Watch Ultra
    Ladda ner clock no op på på Google play så händer inget när du dockar.

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2