Är nådigt trött på lilla Galaxyn nu... Den låser sig titt som tätt, "durrar" till, stänger ner program, om den börjar synka när man gör något annat så är det ungefär allt den klarar av - den låser sig även om det kommer sms, den synkar och man kör facebook t.ex samtidigt (so much för multitasking). Detta börjar bli tröttsamt då jag måste starta om telefonen om dagarna - och det i sig är en process som tar lång tid innan allt rasslat igång.
Fattar inte vad som har hänt, inte gjort något "extra" med den - den har börjat såhär på sistone. Laggar, fryser, durrar, stänger av program - verkar tappa 3gnätet ibland och då får den panik. Mycket tröttsamt. Är det någon mer som har erfarenhet av såna här problem? Och vågar den "durra" en gång till när jag bara ska kolla Fejjan, då riskerar den att åka in i väggen.
Ps - något geni som vet vad det kan vara som segar ner telefonen så totalt? Är det shit som apps, widgets eller vad? Men köper man en telefon för 4 900 vill man ju använda den annars hade jag fortsatt med x10 mini.
Click to expand...