Nummervisning inkommande samtal

Diskussion i 'Galaxy S21' startad av Duffy, 9 jul 2022.

  1. Duffy

    Duffy Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 jan 2012
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Hej!

    Min telefon har sedan den 21:e juni börjat visa alla inkommande samtal med landskod, det har gjort att väldigt många av mina blockerade nummer nu igen kan ringa till mig och det visar inte vart riktnummer hör hemma längre utan alla fasta nummer som ringer visas +46 och det står sweden.

    Jag använder telefonen i jobbet och vissa dagar kan jag ha upp emot 150 inkommande samtal varav endel av dom måste jag prioritera , det har blivit väldigt svårt att särskilja dessa samtal sedan det här fenomenet.

    Någon som har en idé på hur jag kan få tillbaka att svenska nummer visas utan landskod som det var fram till den 20:e juni?

    Jag har såvitt jag vet Sverige och svenska inställt på alla konton och inställningar, uppdaterade telefonen senast idag och har startat om telefonen ett flertal ggr sedan dess.

    Vet inte om det är ett specifikt problem för samsung s21 men vet inte hur detta forum funkar i övrigt heller så har jag lagt tråden fel så får någon gärna flytta den och skälla lite på mig