Ny dialer till X10

Diskussion i 'Xperia X10 (2010)' startad av pimmen, 16 aug 2010.

1. pimmen

pimmen Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    39

MINA ENHETER

är det någon X10 användare som hittat en "bättre" dialer än den som finns original?

har kompletterat med gesture search, men jag vill ju ibland behöva komma åt "call log" för att snabbt kunna ringa tebax senast ringda/mottagna samtal oxå,
    och då får jag snällt leta upp original "samtal" ikonen i menyn o sen samtals logg

har kollat market efter call log, eller dialer oxå, men av dom jag testat så har alla sett ut/fungerat skräp

2. Matthewb

Matthewb Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

2 tryck på skärmen så är du inne i samtalsloggen. Går ju blixtfort :D Testade Exact call log precis och finns att tanka ner på market Sökord: enbart Exact eller ExactCallLog

3. Cim-Inc

Cim-Inc Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    96

MINA ENHETER

använder aContacts, syncad med FB så jag har bilder på mina kontakter. Har inget problem med 2-3 skärmtryckningar för att ringa, så j*vla bråttom är det inte :P

4. pimmen

pimmen Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    39

MINA ENHETER

nej det är det inte antar jag, kanske bara är van från X1:an och att den hade fysisk knapp för grön telefon, som vid först ett tryck tog mig till dialern, sen en gång till för att ringa upp senaste samtalet, eftersom det låg överst i samtals listan, eller kunde knappa in två/tre bokstäver för att söka efter en kontakt i telefonboken.

det är väl mer det, att jag vill inte behöva använda gesture för att ringa, och original "Samtal" för att komma åt samtalshistoriken

5. kirkx10

kirkx10 Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1 228
    Telefon:
    Motorola G100

MINA ENHETER

Telefon:
    Motorola G100
    Telefon 2:
    Sony Xperia XZ1 Compact
    Ja ibland är det bra med lite fler knappar. Jag använder också senaste samtalslistan mycket, det är ju smidigare att ringa från den än adressboken.

6. matte03

matte03 Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    10

MINA ENHETER

Bara att trycka på den gröna saken brevid namnet så ringer den ju u :neutral: