Ny htc med problem

Diskussion i 'Sensation - Allmänt' startad av donuts, 12 jul 2011.

1. donuts

donuts Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    236

MINA ENHETER

1: Den blir väldigt varm redan efter några få minuter,
    2: En omstart
    3: får upp felmeddelande när jag öppnar appar vid några tillfälen
    4: tappar wlan täckning i landskapsläge,(när man håller med båda händerna på kortsidorna.
    5 Fick hem den idag och har fått ladda den tre gånger!
    Gick från en iPhone för att jag ville pröva ett mer öppet system,men efter det här saknar jag min iPhone väldigt mycket.:cry: Funderar på att sända den via doa på katshing, får man en ny eller pengarna tillbaka, eller ska det vara så här på denna modell?

2. Lullebulle

Lullebulle Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    49

MINA ENHETER

1. Normalt, men om du bränner dig och inte kan hålla kvar fingrarna på den så är det inte normalt.
    2.
    3. Vad för felmeddelande...?
    4. Wifi-antennen sitter på baksidan av telefonen på den övre delen, hade du läst recensioner så hade du vetat att wifi tappar signalstyrka i landskapsläge.
    5. Batteritiden brukar bli bättre när man haft den ett tag och gjort ett par urladdningar. Nu menar jag inte köra telefonen till 0% så den stängs av.

3. donuts

donuts Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    236

MINA ENHETER

Gjorde en återställning, nu verkar den fungerar bättre.:)

4. magnutz

magnutz Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Typ allt du nämner skulle få mig att begära en ny mpg. ;) (MultiPurposeGadget)

Den ska absolut inte bli varm utan orsak och du ska inte behöva ladda den 3 gånger på en dag heller.

Lämna in, få ny.

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk

5. Lullebulle

Mottagna gillanden:
    49

MINA ENHETER

Det sista kan du inte säga utan att veta hur TS använt telefonen, särskilt eftersom det var första laddningen.

Läste du tråden innan du postade ditt inlägg så skulle du även fått reda på att TS löst det.

6. magnutz

magnutz Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Nej, TA har fan inte "löst" det. TA har fått det att funka bättre. Sen får du hålla på ordentligt om du ska behöva ladda luren tre gånger under en dag. Jag kör spotify, youtube, Internet, epost, mer spotify, mer YouTube etc och jag laddar en gång per 24 timmar.

Bortsett från batterier hade TS lur flera andra konstiga fel som man nog inte ska sopa under mattan.

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk

7. Lullebulle

Mottagna gillanden:
    49

MINA ENHETER

Men då har du laddat den ett par gånger. Lithium batterier får bättre kapacitet efter några laddningar.
    Angående värmeproblemet så är svårt att säga för TS säger inte vad TS gjorde med telefonen just då.
    Att vissa appar kraschar kan vara pga dom är dåligt utvecklade, svårt att veta pga TS inte berättar vilka.

Till TS:
    Får du problem någon mer gång så ska du berätta mer detaljerat.