Säljes: Ny iPhone 5 16gb Svart + Tillbehör

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Rasdroid, 17 dec 2012.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Rasdroid

Rasdroid Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Hejsan, säljer nu min iPhone 5 som köptes i november och var tänkt som en julklapp till min far men eftersom resten av familjemedlemmarna tycker om att hålla saker hemliga så visste jag inte om att de redan hade gått och köpt en. Jag har endast öppnat upp lådan som telefonen ligger i för fotografering och satte samtidigt på ett skärmskydd (så att ni slipper göra det) och därefter inte rört telefonen (inte ens hunnit aktivera den) så telefonen är i absoluta nyskick.
    Det är enbart laddningsadaptern och usb-kabeln som jag öppnat upp för att kunna ladda telefonen, annars är allt annat kvar i originalförpackningen.

Med iPhonen medföljer två heltäckande skal, ett i lila TPU (''mjukplast'') och ett annat som är genomskinligt/vitt med en liten ''fot'' som man kan fälla ut för att kunna låta mobilen ligga i landskapsläge.
    Det medföljer även med 3st skärmskydd varav ett som redan sitter perfekt på telefonen, så det behöver man inte oroa sig för ifall man har det svårt att applicera skärmskydd, packat och klart alltså!

Garanti och kvitto medföljer.

Telefonen är bunden till Telenor.

Ring/smsa/maila mig om du är intresserad av en perfekt julklapp!

OBS: Tänker inte gå ner i pris så inga prutsamtal/mail.

5000:-

Kan eventuellt gå ner i pris med max 200kr och då medföljer inte det lila skalet och skärmskydd, endast det som sitter på :)

----------------------------------------------------------------------------

http://www.blocket.se/goteborg/Ny_iPhone_5_16gb_Svart___Tillbehor_44460719.htm?ma=1

Last edited: 17 dec 2012
  2. Rasdroid

Rasdroid Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

BUMP - sänker till 4800:-

Tillägg: Telefonen finns i Göteborg.

Last edited: 18 dec 2012
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.