Ny lur galaxy sII

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av DaweB, 13 mars 2012.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. DaweB

DaweB Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tjenna! jag har lite funderingar på vilken telefon jag ska köpa. Jag har precis blivit av med min galaxy nexus som var fel på när jag köpte den. så jag skickade tillbaka och den kunde inte lagas och dom hade inga fler på lager.

Så nu får det bli något annat då jag inte var helt nöjd med den. Tyckte byggkvaliteten var alldeles för dålig!

Så nu är jag i banorna på att köpa en galaxy sII är det någon större skillnad i prestanda mot galaxy nexus? och hur värt är det att köpa nu när s3 snart kommer ut.

Jag har även sneglat lite på Motorola razr. Men jag gillar verkligen samsung. men skulle kunna köpa razr om någon rekommenderar.

Någon som har lite råd och tips till mig?
    :)

2. DaweB

DaweB Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Någon?

3. Cupcakes

Cupcakes Mobilberoende Staff Member

Mottagna gillanden:
    8.378
    Operatör:
    Tre, Telia, Telenor
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre, Telia, Telenor
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max
    Om du inte gillade byggkvalitén på Nexus lär du nog inte gilla den särskilt mycket på S2an heller. Där rekommederar jag en Razr - men i övrigt är Galaxy S2 en bättre telefon (enligt mig).

En telefon blir inte sämre för att en ny kommer ut, den är fortfarande bra - men det finns bättre. Galaxy S2 är ett sådant exempel, nu när tex HTC One X kommer ut bleknar den, men den är fortfarande inte dålig! :)

4. DaweB

DaweB Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Okej! men verkar som jag fått ett måndagsexemplar på nexus för den glappa och var helt osymetrisk.. Och dom s2orna jag känt på känns och ser bättre ut. Men kommer galaxy s2 hänga med 1 år till mån tro? typ det jag begär.:)

5. Kaj91

Kaj91 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    11

MINA ENHETER

Blir väl inga fler uppdateringar till den från Samsung, men rent hårdvarumässigt håller den utan tvekan. Se bara xperia S som släpptes nyligen, bortsett från upplösningen så är hårdvaran ungefär likvärdig. (Om man bortser från de övriga finesserna som kamera osv.)

6. DaweB

DaweB Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Det vart en galaxy sII VIT :) tack för tips!

7. cinko

cinko Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8

MINA ENHETER

Hur mycket får den kosta?

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.