Ny mbil Vilken ska man välja?

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av Fnikanor, 26 nov 2010.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Fnikanor

Fnikanor Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Ska skaffa mig en ny mobil väldigt snart men kan inte bestämma mig. Har tittat mycket på Htc desire hd men också en samung galaxy s (som slutade med att tjejen köpte:P) Men nu ser jag att att det möjligen kommer komma nyare mobilen kring jul tex nexus som rykten säger. Så skulle vilja höra lite goda råd från er på Swedroid :innocent:

Mvh// Fredrik

2. Norsehawk

Norsehawk Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    107
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Samsung Galaxy S10+

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Samsung Galaxy S10+
    Det går ju en väldigt, och då menar jag VÄLDIGT, massa snack om Nexus S. Man har skapat ännu en gång en Android-hype, dock inte lika omfattande som det var med N1 (ironiskt nog). Men jag tror inte riktigt du kommer få tag i en NS om två-tre veckor vilket är väldigt optimistiskt, eftersom de första nissarna som kommer få lulla med den är jänkarna (vem annars?). Så min hypotetiska gissning är att den landar här någon gång mot slutet av januari, eller i början av februari som N1 gjorde - fast i USA. Sen är frågan om Google kommer göra samma tabbe två gånger, dvs. bara sälja den via dem och i alla andra länder utom Sverige och Europa. För den kan lika gärna bli så att man blir tvugen att beställa den via BorderLinx. Jag får hoppas att jag har fel dock, både för din och andras skull.

Men ja, hade jag varit du hade jag väntat lite. Frågan är bara hur stort tålamod du har. :)

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.