Ny mindre lur

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av Biopower, 30 januari 2012.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Biopower

Biopower Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    27

MINA ENHETER

Har haft en Arc sedan den lanserades men och har varit nöjd förutom i början då jag hade problem med att den var ostabil i skalet. Knakade och flexade. Det åtgärdades på verkstad efter två försök.

Nu är jag sugen på att byta ner mig lite i storlek men vill helst inte byta ner mig i prestanda. Vill även att den ska ha en framåtriktad kamera för skypesamtal.

Först var jag inne på en Defy+ men sen upptäckte jag att den saknade frontkamera.

Det naturliga hade väl varit en Neo men är osäker då många säger att den är plastig. Frågan är om den är värre än Arcen?

Andra alternativ är ju Desire S och Galaxy W. Desiren verkar många trivas med men kameran är väl hopplöst efter Arcens om jag fattat rätt?! Galaxy W vet jag inget om, men gillar inte designen. Kan iofs leva med det om den är ok i övrigt.

Ray hade varit självklar om den bara haft liiiite större skärm. I min hand verkar en 3,7"-are vara perfekt.

Finns det fler alternativ? Kamera på fronten är krav. Vettig kamera på baksidan är också ett krav då jag fotar mycket.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.