Ny mobil, många funderingar!

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av AlfaBlommaN, 7 jun 2013.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. AlfaBlommaN

AlfaBlommaN Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Tjena! Jag hade för cirka en vecka sedan en HTC ONE X som jag var mycket nöjd med. Tyvärr så blev den stulen. Jag är och alltid varit en person som är extremt k*t på nya teknikgrejer, därför försöker jag övertyga mig själv att köpa en S4 / HTC ONE. Men med handen på hjärtat så hittar jag ingen motiveringen till att inhandla en TIER 1 lur för mina behov, android spelen är skit (ursäkta uttrycket ni som gillar det) men jag föredrar helt klart PS3 / PC -gaming som jag tror många andra gör Hade androiden haft PS VITA spel såsom Uncharted och så vidare så hade jag inte tvekat en sekund på att köpa en S4. Dock är det tyvärr inte fallet.

Innan HTC ONE X:en hade jag en Sony ericson Arc S som jag var mycket nöjd med, dock så släppte 3 sitt "super abonnemang" 349 kr / månad, ringa hur mycket man ville och så vidare och så fick man en "Tier 1 mobil på köpet" Så jag slog till på det erbjudandet och sålde Arcen och valde då One X.

För med handen på hjärtat så var jag lika nöjd med både Arcen som med Htc one x, quad core cpun gjorde ALDRIG mig någon nytta.

Vad jag gör med min mobil är följande.

• Ringa :)cool:)
    • Smsa
    • Surfa
    • Ta kort till facebook / instagram.
    • Lyssna på musik via spotify.

Det är mina användningsområden. Jag styrketränar mycket och lyssnar oftast på musik via mobilen samtidigt därav är det viktigt att den håller högkvalité och tål "lättare smällar"

Så vad skulle ni rekommendera för mobil? En fin skärm ,4g och bra batteritid är ett enormt plus!

Tack på förhand! / Mvh AlfaBlommaN

2. Galax

Galax Bannlyst Bannlyst

Mottagna gillanden:
    270

MINA ENHETER

Xperia Z och S4 Active kanske är något?

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.