Bytes: Ny Olåst HTC One X mot billigare lur

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av alhal, 24 apr 2012.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. alhal

alhal Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    28

MINA ENHETER

4.7" var nog i största laget för mig tror jag. Har en Olåst HTC One X som köptes på Phonehouse ca 2veckor sedan(Kvitto/garanti finns). Den har inte en prick eller märke på sig (100% nyskick) Det är den mörka färgen.

Absolut finaste mobil jag någonsin testat, den högupplösta ips skärmen är magiskt skarp. Tyvärr känner jag att 4.7" är något för stort för min smak. Byter den gärna mot en SGSII plus pengar. Vet att folk helst vill handla gratis så jag lägger mig på 1500:- imellan på en SGSII (då ska samsung luren vara i mint condition) Med tanke på vad det skiljer i nypris och även begärt pris för beg enheter på blocket så tror jag inte det går att komma billigare undan än 1500:- om man sitter på en SGSII och vill uppgradera till en One X.

PM:a eller slå mig en signal/sms på 0733-414671

Kan ev tänka mig att byta mot en motorola Razr också men då med 2000:- i mellan. OBS! äldre mobiler som Desire, desire HD, och annat är inte intressant.

Telefonen finns i Helsingborg men jag jobbar som konsult och rör mig i princip i hela Skåne.

Ps
    Kan även sälja den för 3900:- P&K Snälla, skicka inte pm i stil med "du får 2000 idag för den" Jag har redan fullt lager med Heroin hemma och jag har betalat av alla lånehajar så jag räknar inte med att sälja någon av mina prylar till fantasipriser den här veckan.

LaRoux, Sleepwalk, Annie42 och 2 andra gillar detta.
  2. Annie42

Annie42 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

hej, jag har en SGS II + Copter displayskydd och Zenus Prestige Leather Case i Malmö
    inga repor på telefonen, har kvitto och garanti kvar
    jag bjuder 1000:- imellan
    MVH :)

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.