Avslutad: Ny Polar M600

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av gregorvega, 7 december 2017.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. gregorvega

gregorvega Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Hej!

Jag har haft en Polar M600 sedan i våras som jag nyligen skickade in på garantireparation pga dåligt batteri. Då gav Polar-supporten mig en HELT NY klocka i utbyte som jag nu vill sälja eftersom jag skaffat en annan träningsklocka.

Således säljer jag en ny och oanvänd svart Polar M600 inkl laddningskabel för 1800 kr + ev fraktkostnad om köparen ej vill hämta den hos mig i Västerås.

2. gregorvega

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Bumpar denna tråd

Kan tänka mig att sälja för 1500 kr.

3. Franke

Franke Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    336
    Operatör:
    Hallon
    Telefon:
    Z Fold 5

MINA ENHETER

Operatör:
    Hallon
    Telefon:
    Z Fold 5
  4. HasseY

HasseY Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    173

MINA ENHETER

Är det oöppnat i förpackningen eller testad?

Hur dåligt var batteriet på din gamla när du lämnat in den?

5. gregorvega

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Min gamla var det något fel på där batteriet efter rätt gles användning (typ 1 löprunda i veckan sedan februari 2017) plötsligt bara orkade några minuter med pulsmätare och GPS på. Därför skickade jag in den för att få batteriet bytt på garantin. De på servicen fick då inte igång klockan alls och gav mig därför en ny. Det var alltså inte ett normal-åldrat batteri utan ett måndags-ex jag skickade in.

Det är alltså en ny klocka med plastfilm på skärmen etc kvar som jag säljer. Jag har inte testat den, men kan göra det om du skulle vilja. Eftersom det var utbyte via garanti så har jag inte fått en ny kartong utan fick den i bubbelplast. Har dock kvar min gamla kartong och laddarsladd som jag skickar med vid köp.

Har förstås också service-kvitto etc för att styrka att det är en ny utbytt klocka jag säljer och inte något annat.

6. HasseY

HasseY Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    173

MINA ENHETER

Vad menar du med gles användning? Du har inte den på dig när du inte träna?

När den gamla fortfarande fungerade, hur lång batteritid hade den då? Hur mycket batterikapacitet (vet vilket ord det ska vara här) din löprunda ta (typ från ?% till ??% på ?? min löppning)?

7. gregorvega

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Precis, jag hade den bara som löparklocka och hade en Pebble Time Round som smartwatch. Därför har jag inte nån bra koll på hur förbrukningen såg ut, men jag klarade ju flera löprundor på en laddning om jag slog av den emellan.

Finns dock många recensioner och en egen subreddit där de flesta pratar om den som en av de bättre AW-klockorna vad gäller batteritid.

HasseY gillar detta.
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.