finns det ROM:s med delar av 2.0 nu? skulle tex gärna vilja ha den nya lockscreenen. fast jag har uppdaterat min magic med den nya htc uppdateringen. är det kört då?
Nej, den har inte kommit ut i form av en ROM. Kört är det inte. Vet inte vad du har för SPL och dyl, men oftast behöver du bara gå tillbaka till Android 1.5 och sedan göra "1-Click-Root".
okej. fattar ju noll. men hoppas få hjälp med det av en person till helgen. men hur e det med CM nu? va de inte nå strul att man inte fick köra googles tjänster på den?
Du får fortfarande köra googles tjänster/program på CM's release men han får inte skicka med dem. Han löser det genom att man själv får ta backup på dem innan man installerar hans release och sedan installerar programen igen efteråt.
Aha då förstår jag. Hur funkar senaste romen? Något nytt på den? Väntar på den nya lockscreen med glädje nu.
Nya CM rommen funkar prima. Det finns teman som kör den nya eclairlockscreenen. dock inte med samma funktioner men den ser riktigt läcker ut. Kör själv med det temat